Key Account Managment – Zarządzanie Kluczowym Klientem*

Czas trwania studiów: dwa semestry (studia dwusemestralne)
Liczba godzin: 160

Cel studiów:
Celem studiów jest przygotowanie do profesjonalnego zarządzania sprzedażą do kluczowych klientów definiowanych jako sieci handlu detalicznego i/lub hurtowego.

Uczestnicy:
Studia te są adresowane osób pracujących jako National Key Account Manager, Key Account Manager, Junior Key Account Manager, Key Account Specjalist, oraz innych osób, które chciałyby objąć w przyszłości stanowisko Key Account Managera.  Uczestnikami mogą zostać także właściciele mniejszych firm, które współpracują lub planują podjąć współpracę z sieciami handlowymi. Program zajęć został tak opracowany, aby kształcił uniwersalne umiejętności niezbędne w key accountingu, bez względu na branżę w jakiej przyszło mu aktualnie lub w przyszłości pracować. Dlatego też uczestnikami tych zajęć mogą być zarówno osoby z branży FMCG, DIY jak i np. RTV/AGD czy Farmacji.

Kwalifikacje i kompetencje:
Tematyka zajęć uwzględnia zarówno kwestie związane z planowaniem współpracy z sieciami handlowymi, tworzeniem efektywnych planów rozwoju sprzedaży w sieciach handlowych jak również umiejętnościami managerskimi związanymi z zarządzaniem podległym zespołem dedykowanych sprzedawców oraz prowadzeniem negocjacji z sieciami handlowymi.

Program studiów uwzględnia oprócz zajęć wykładowym także zajęcia seminaryjne, poświęcone na tworzenie rozwiązań gotowych do zastosowania w praktyce zawodowej – budżetowaniu klientów kluczowych, zarządzaniu asortymentem przy wykorzystywaniu dostępnych badań i danych rynkowych oraz zaawansowanych systemach współpracy z siecią handlową, takich jak Category Management oraz Joint Business Planning.

Absolwenci tych studiów dowiedzą się jak:

  • Zorganizować efektywny system sprzedaży i dystrybucji do wielkopowierzchniowych sieci handlowych
  • Praktycznie zarządzać współpracą z klientem kluczowym, posiadanym w sieci asortymentem oraz aktywnościami rynkowymi.
  • Wykorzystywać w swej pracy badania rynkowe oraz wiedzę o kupującym/konsumencie w celu zdobycia wiodącej pozycji rynkowej.
  • Prowadzić rentowną sprzedaż do sieci handlowych, opartą na Rachunku Wyników (P&L)
  • Tworzyć specyficzne projekty adresowane do klientów kluczowych – Sprzedaż
  • In&Out, Projekty CatMan, Joint Business Planning, produkcja pod Marką Własną odbiorcy.
  • Prowadzić zaawansowane negocjacje z sieciami handlowymi.
  • Budować własną pozycje zawodową jako nowoczesnego managera sprzedaży, potrafiącego współpracować zarówno z dedykowanym zespołem handlowców jak również tzw. klientem wewnętrznym czyli innymi działami w organizacji handlowej (Marketing, Trade Marketing, Finanse)

Program:

  1. Kompetencje i narzędzia Key Account Managera.
  2. Nowoczesny Key Account Manager .
  3. Specyfika funkcjonowania Wielkopowierzchniowych Sieci Handlowych.
  4. Zarządzanie rozwojem sprzedaży w Sieci Handlowej.
  5. Marka Własna w Sieci Handlowej.
  6. Zaawansowany Proces Negocjacyjny z Siecią Handlową.

Zajęcia seminaryjne – Zarządzanie Klientem Kluczowym

Seminarium I: Rachunek Wyników na Kliencie Kluczowym. Budżet Sprzedaży u Klienta Kluczowego

Seminarium II: Zarządzanie portfolio produktowym oraz zarządzanie aktywnościami prosprzedażowymi w sieci handlowej, analiza efektywności.

Seminarium III: Joint Business Planning jako najbardziej efektywny sposób współpracy
z siecią handlową.

Opłaty:
Wpisowe   - 100 zł
Opłata jednorazowa  - 4500 zł
Opłata semestralna  - 2350 zł (2 x semestr)
Opłata ratalna   - 470 zł (x 10 m-cy)

Miejsce składania dokumentów oraz realizacji zajęć dydaktycznych:
Społeczna Akademia Nauk – Wydział Bełchatów
ul. Czapliniecka 96 , 97-400 Bełchatów
tel. 44 788 46 22 ; 44 788 47 47
email : belchatow@spoleczna.pl

Kierownik ds. dydaktycznych: prof. dr hab. inż. Mirosław Wasielewski, dr Adam Gogacz, mgr Witold Urbański
Kierownik Organizacyjny: mgr Mirosław Olszewski

Więcej szczegółowych informacji o kierunku znajdą Państwo tutaj.

*Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń


Rekrutacja

Copyright © 2015 STUDIA PODYPLOMOWE. All rights reserved.